Oleme aastate jooksul korjanud ja säilitanud dokumente nii paberkandjal, elektroonselt kui ka digitaalselt. Kui paberkandjal dokumentidest vabanemine käis varemalt regulaarselt, sest muidu ei mahtunud need riiulisse enam ära, siis elektroonsetele dokumentidele pöörasime tähelepanu alles nüüd. Et tõesti-tõesti, pole ju enam vaja ja virtuaalset ruumi laiutades kinni hoida, pole enam ammugi moes.
Kustutasime kõik ebavajalikud failid (Excel’id, Word’id, PDF’id, Power Point’id) aastatest 2013, 2014, 2015, 2016.
Organiseerisime ja sildistasime uued kaustad ainult kõige olulisematele dokumentidele.
Analüüsisime hoolega postkasti sisu. Tarbetud e-kirjad ja muud lühivastuste saabumised said kustutatud. Arhiiv puhastatud aastatega kogunenust.
Telefonis kustutasime fotod, mis ei omanud enam aktuaalsust. Seda kõike oli palju ja tegelikult tuleb koristustööd jätkata ka edaspidi, igal võimalusel.
Üldiselt oli see suurepärane võimalus korrastada ettevõtte andmebaasi ja tagada, et elektrooniline keskkond oleks jätkuvalt organiseeritud, turvaline ja tõhus.